MediaWatch

Teknologiens Mediehus høster frugterne af investeringer i nye nichemedier

Voksende salg af annoncer, abonnenter og et glødende jobmarked gav vækst over hele linjen hos Teknologiens Mediehus, som bl.a. huser Ingeniøren, Version2 og ti Pro-medier. 2022 bliver et mere moderat godt år, lyder det fra adm. direktør Christina Blaagaard.

Christina Blaagaard, adm. direktør i Teknoligiens Mediehus. | Foto: Cecilie Bach

Sidste år var der vækst på alle paramentre i Teknologiens Mediehus, som fik sit bedste resultat i 14 år efter flere års investeringer i en række nye nichemedier, nye forretningsben og en ny strategi baseret på udelukkende førstepartsdata. Det fremgår af selskabets årsregnskab for 2021.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs