MediaWatch

Måling: Tiktok stryger op på liste over de mest værdifulde brands

Digitale mediebrands - med Tiktok i front - tegner sig for top tre blandt de hurtigst voksende mærker målt på brandværdi ifølge ny rangliste.

Foto: Gregor Macak Martin/AP/Ritzau Scanpix

Den sociale medieapp Tiktok er det hurtigst voksende brand målt på brandværdi ifølge den nye udgave af ranglisten Brand Finance Global 500 2022.

Det skriver Brand Finance, der bag målingen, i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs