MediaWatch

Digitalt medie lægger an til brugerbetaling seks måneder før skæringsdato

Et år efter lancering gør Kiosk klar til at udfolde næste del af forretningsplanen med forskellige muligheder for at skaffe tilstrækkelig kapital til at fortsætte efter juli, når millionbevilling fra Innovationspuljen slipper op. Ny abonnementsmodel og partnerskaber er på bordet.

Foto: Screenshot

I januar sidste år gik det digitale medie Kiosk med base i Odense i luften med tre mio. kr. fra Innovationspuljen – et af de største beløb, der er givet til etablering af et nyt medie de seneste fem år.

Medieundviklingsfonden FST Growth, som er ejet af Den Fynske Bladfond, stod bag ansøgningen til mediet, som med brugerinddragelse og -engagement som omdrejningspunkt vil mikse det bedste fra sociale medier og klassisk redigerende medier for at nå især de yngre brugere, som ikke forbruger traditionelle medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs