MediaWatch

Sweetdeal køber Schibsteds dealsites og udvider til Skandinavien

Konsolidering på det skandinaviske dealmarked gør danske Sweetdeal, der er ejet af tidligere Berlingske-direktør, til ny storspiller. Ejer ser det som første spadestik i vækststrategi, der er svær at realisere på et dansk marked med tæt konkurrence fra bl.a. Jysk Fynske.

Foto: PR/Sweetdeal

Tre år efter Berlingske Media frasolgte dealsitet Sweetdeal til tidligere kommerciel direktør i mediekoncernen Carsten Blom-Hanssen, ekspanderer sitet til Skandinavien og overtager i en storhandel Schibsteds dealforretning Let's Deal.

Dermed får Sweetdeal, som Berlingske Media søsatte i 2010, skandinavisk fodfæste med en direkte kontakt ud til omkring 2 mio. forbrugere i Norge, Sverige og Danmark i mail-basen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Debat: Mediepolitik uden jordforbindelse

Magter folketing og regering at lave en medieaftale, der kan gennemføres, og vil den fungere i virkelighedens mediemarked? Sporene skræmmer. Den seneste medieaftale fra 2018 er et klart eksempel på, hvor galt det kan gå. Men den var desværre ikke en undtagelse. Sådan lyder det fra rådgiver og tidl. generaldirektør i DR Christian S. Nissen i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs