MediaWatch

Jysk Fynske-bureau rykker frem i imagemåling

Kommunikations- og marketingbureauet Step hopper ind i top 15 i den seneste bureaumåling fra Myimage.

Foto: Mette Mørk/Jysk Fynske Medier/Vejle Amts Folkeblad

Annoncører har fået et bedre øje til Jysk Fynske Meiders kommunikations- og marketingbureau Step, viser ny imagemåling fra analysevirksomheden Myimage, som Mediet Markedsføring bringer.

Her forbedrer Step sin placeringe med 10 pladser i forhold til sidste års måling og avancerer fra en 25. til en 15. plads.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Debat: Mediepolitik uden jordforbindelse

Magter folketing og regering at lave en medieaftale, der kan gennemføres, og vil den fungere i virkelighedens mediemarked? Sporene skræmmer. Den seneste medieaftale fra 2018 er et klart eksempel på, hvor galt det kan gå. Men den var desværre ikke en undtagelse. Sådan lyder det fra rådgiver og tidl. generaldirektør i DR Christian S. Nissen i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs