MediaWatch

Tiktok har skruet op for antallet af ansatte på nordisk kontor

I marts gik Tiktok i offensiven på det nordiske annoncemarked med åbningen af en nordisk base. Siden er medarbejderstaben omkring tredoblet, selvom etableringen er foregået digitalt, siger nordisk chef.

Foto: Danish Siddiqui/Reuters/Ritzau Scanpix

Tiktok meldte i marts sin ankomst på det nordiske annoncemarked, hvor selskabet annoncerede åbningen af et kontor i Stockholm.

På grund af covid-19 er det fysiske kontor imidlertid ikke åbnet endnu, men arbejdet foregået digitalt, skriver Dagens Media, der har talt med den nordiske chef, Liv Sandberg. Siden åbningen i marts er antallet af medarbejdere groft sagt tredoblet, og teamet tæller omkring 40, der håndterer det nordiske salgs- og udviklingsarbejde, skriver Dagens Media.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs