MediaWatch

Dentsu: Udfasning af tredjepartscookies kan give techkæmper ekstra fordel

Farvel til tredjepartscookies baner vejen for lukkede annoncesystemer, de såkaldte walled gardens, hvilket favoriserer techgiganterne med deres mange data. Danske medier kan ikke konkurrere med disse systemer og bør satse på åbenhed og partnerskaber, mener Dentsu-chef.

Foto: Jens Kalaene/AP/Ritzau Scanpix

Privacy-forkæmpere og lovgivere burde have tænkt sig bedre om, inden de gik i kamp mod tredjepartscookies, der nu er ved at blive udfaset.

Sådan lyder det fra Stefan Jin Hansen, Executive Director, Technology hos mediebureauet Dentsu.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs