MediaWatch

Altinget retter til efter kritik af kommercielle diplomatevents

Europa-Nævnet går i rette med Altingets eventbureau Arena efter at være blevet omtalt som partner på eventrækken 'Diplomatic Talks', der bl.a. er betalt af Forenede Arabiske Emirater. Altinget Arena kalder det en fejl og ændrer omtalen. Mediehuset vil samtidig gå de interne skillelinjer efter i sømmene omkring de kommercielle events, siger chefredaktør.

Jonas Keiding Lindholm, direktør for Altinget Arena og Tænketanken Mandag Morgen. | Foto: PR/Altinget Arthur Cammelbeeck

"I samarbejde med Europanævnet og en lang række ambassader, inviterer Altinget & Mandag Morgen, til et enestående indblik i diplomatiets verden."

Sådan lyder præsentationen bl.a. af samtalerækken "Diplomatic Talks", som Altingets eventbureau Altinget Arena står bag denne sommer. Eventrækken består af interviews med ambassadører fra en række lande og er i udgangspunktet kommercielle arrangementer betalt af de medvirkende ambassader, der køber ind på konceptet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs