MediaWatch

Ekstra Bladet afskediger ni i den kommercielle afdeling og udnævner ny digital direktør

Ni ansatte, herunder en direktør, er blevet afskediget i Ekstra Bladets kommercielle afdeling som led i en omlægning, der skal forbedre det digitale indholdssalg. Samtidig er ny digital direktør udnævnt.

Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

Ekstra Bladet har tirsdag fyret ni i den kommercielle afdeling som led i en større omlægning, der skal sparke mere gang i salget af digitale abonnementer. Samtidig er en ny digital direktør udnævnt, der får ansvaret for at løfte det digitale indholdssalg. Det bekræfter kommerciel direktør på Ekstra Bladet, Signe Skarequist.

”Vi nedlægger flere stillinger i marketing og digitalt indholdssalg som led i en ny strategisk retning, der indebærer den her omorganisering,” siger Signe Skarequist, der samtidig afviser, at der er tale om en spareplan.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs