MediaWatch

Better Collective køber amerikansk sportsbetting-medie for over en mia. kr.

Better Collective har købt det amerikanske sportsbetting-medie The Action Network for knap 1,5 mia. kr.

Foto: Better Collective/PR

Det danske spilfirma Better Collective har netop underskrevet en aftale om at købe det amerikanske sportsbetting-medie The Action Network. Det oplyser Better Collective i en pressemeddelelse mandag aften.

Prisen lander på 240 mio. dollar, svarende til knap 1,5 mia. kr.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs