MediaWatch

Jesper Rosener om direktør-exit: Annoncesalg skal bane vej for salg af indhold

Jysk Fynske Mediers annonceforretning skal i højere grad understøtte indholdssalget, siger adm. direktør Jesper Rosener om begrundelsen for at sige farvel til kommerciel direktør. Han afviser, det er en spareøvelse.

Foto: Joachim Ladefoged

Direktionen i Jysk Fynske Medier blev tirsdag et medlem mindre. Efter fem år stopper Jens Bundgaard Poulsen, og hans stilling som kommerciel direktør bliver nedlagt.

Den nu tidligere direktør har haft ansvaret for salget af annoncer, mens abonnementssalget har sorteret under Bjarne Munck, viceadm. direktør. Begge forretningsområder bliver nu samlet under Bjarne Muncks ledelse for at bygge bro mellem salgskanalerne, siger adm. direktør for Jysk Fynske Medier, Jesper Rosener.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs