MediaWatch

Facebook ruller digitalt omstillingsprogram til lokalmedier ud i Danmark

Særligt lokalmedier er målgruppen for et Facebook-program, der nu lanceres i Danmark, og som er beregnet på at skubbe til den digitale omstilling - dels med workshops, dels med kontanter.

Foto: Olivier Douliery/AFP/Ritzau Scanpix

Midt i den ophedede debat om forholdet mellem big tech og medier trykker Facebook på knappen og ruller det digitale omstillingsprogram "Accelerator" ud i Danmark og resten af Norden.

Det skriver koncernen i en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Radio Loud er snart no more, mens sportslisten skal genoplives, hvis det står til kulturministeren. Brancheorganisationer råbte vagt i gevær over nyt lovforslag om moms på rettigheder, en tv-status blev gjort op, og Frankfurt Bogmesse vendte tilbage i fysisk form. Alt det og meget mere i ugens overblik over slagets gang i mediebranchen. (Rettet)

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs