MediaWatch

Nordjyske Medier barsler med digitalt nichemedie om arbejdsliv

Som led i et udviklingsprojekt går Nordjyske Medier i foråret i luften med et digitalt nichemedie, der skal udvikle medieforretningen og opdyrke dækningen af arbejdslivet i regionen.

Foto: PR/Nordjyske Medier

I løbet af de kommende tre måneder ser et nyt medie Nordjyllands lys. Nordjyske Medier er således på vej med lanceringen af et digitalt nichemedie om arbejdslivet i Nordjylland - det første b2c af slagsen i mediehuset. Det fortæller ansv. chefredaktør Karl Erik Stougaard.

”Grundtanken er, at vi har en region med rigtig mange mennesker, der går på arbejde i enten det offentlige eller private. Dem vil vi gerne i bedre kontakt med, end vi er i dag. Vi tror, vi kan gøre det ved at skabe et digitalt medie, som fokuserer på arbejdslivet i Nordjylland,” siger Karl Erik Stougaard, som endnu ikke vil afsløre, hvad mediet kommer til at hedde.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nyt fra dansk og international streaming, papirmangel og andre udfordringer for traditionelle medier er blandt ugens vigtigste mediehistorier. Få overblikket her.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs