MediaWatch

Nordjyske Medier barsler med digitalt nichemedie om arbejdsliv

Som led i et udviklingsprojekt går Nordjyske Medier i foråret i luften med et digitalt nichemedie, der skal udvikle medieforretningen og opdyrke dækningen af arbejdslivet i regionen.

Foto: PR/Nordjyske Medier

I løbet af de kommende tre måneder ser et nyt medie Nordjyllands lys. Nordjyske Medier er således på vej med lanceringen af et digitalt nichemedie om arbejdslivet i Nordjylland - det første b2c af slagsen i mediehuset. Det fortæller ansv. chefredaktør Karl Erik Stougaard.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs