MediaWatch

Twitter bevæger sig ind på markedet for nyhedsbreve med opkøb

Værktøj til at oprette, udsende og håndtere både gratis og abonnementsbaserede nyhedsbreve er kernen i Twitter- investering.

Foto: Stephen Lam/Reuters/Ritzau Scanpix

Det sociale medie Twitter har købt selskabet Revue og tager dermed et skridt ind på markedet for nyhedsbreve. Det skriver Twitter i et blogindlæg.

Revue er et værktøj, hvor medier, skribenter og andre kan oprette og sende nyhedsbreve ud til modtagere. Det ser Twitter potentiale i at blive en del af.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Journalisthøjskolens rektor stopper

Trine Nielsen vil have mere tid til andre bestyrelsesopgaver, herunder sin nye formandspost for Det Danske Filminstitut, og træder derfor tilbage som rektor for Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Prorektor konstitueres på posten, og jagt på ny rektor indledes efter nytår.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs