MediaWatch

Ekstra Bladet og Adform i nyt samarbejde om indkøb via førstepartsdata

Ny teknologi, som Adform har udviklet, skal gøre indkøb via førstepartsdata nemmere i det automatiserede indkøb og gør i første omgang Ekstra Bladets førstepartsdata tilgængelig.

Foto: PRIVATFOTO/MBV

Adforms annonceplatform til digitale kampagner får nu også Ekstra Bladets førstepartsdata på plakaten. Det oplyser Adform og Ekstra Bladet i en pressemeddelelse.

Løsningen, som Adform har udviklet, er et modsvar til brugen af tredjepartsdata i det automatiserede annonceindkøb, som er på hastig retræte, fordi store teknologikoncerner som Apple blokerer for brugen af tredjepartsdata i målretningen af digitale kampagner.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs