MediaWatch

Berlingske Media følger ikke efter Politikens farvel til programmatisk salg

Det bliver ikke Berlingske Media, der følger i hælene på Politiken, der i sidste uge annoncerede et farvel til programmatisk salg fra årsskiftet.

Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Politiken meddelte i sidste uge, at det fra årsskiftet vil være slut med at købe bannerannoncer programmatisk. Dén retning har Berlingske Media ikke tænkt sig at gå, skriver Markedsføring.

"Vi fastholder i vid udstrækning det programmatiske salg af annoncer, som udgør en meget stor del af annonceomsætningen på især B.T.," siger Pernille Rosenqvist, chef for digitalt annoncesalg hos Berlingske Media, til mediet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs