MediaWatch

Berlingske Media følger ikke efter Politikens farvel til programmatisk salg

Det bliver ikke Berlingske Media, der følger i hælene på Politiken, der i sidste uge annoncerede et farvel til programmatisk salg fra årsskiftet.

Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix
Foto: Niels Hougaard/Jyllands-Posten/Ritzau Scanpix

Politiken meddelte i sidste uge, at det fra årsskiftet vil være slut med at købe bannerannoncer programmatisk. Dén retning har Berlingske Media ikke tænkt sig at gå, skriver Markedsføring.

"Vi fastholder i vid udstrækning det programmatiske salg af annoncer, som udgør en meget stor del af annonceomsætningen på især B.T.," siger Pernille Rosenqvist, chef for digitalt annoncesalg hos Berlingske Media, til mediet.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere