MediaWatch

Podimo om lydbogssatsning: Vi skal være som boghandleren i lufthavnen

Lydbøger med bred appel skal sende tidsforbruget i vejret hos Podimo, men tjenesten skal ikke konkurrere med andre bogtjenester på volumen, siger stifter. Prisstigning kan betyde frafald, men er berettiget, mener han.

Iværksætteren Morten Strunge står bag Podimo, der gik i luften for godt et år siden | Foto: Mikkel Hørlyck

Efter lidt mere end et år i luften som podcasttjeneste udvider Podimo forretningen med lydbøger. Podimo skal imidlertid ikke udfordre de eksisterende lydbogstjenester på volume, men i stedet tilbyde et mindre og let tilgængeligt udvalg, som ikke er rettet mod de hardcore bognørder. Det fortæller stifter og adm. direktør Morten Strunge.

”Det handler om at gøre os endnu mere unikke og øge vores relevans over for flere brugere,” siger Morten Strunge.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske dataværktøjer, coronaens ekko i regnskaber og et sommerbarometer, der fortsat svinger os igennem de lyse nætter. Kom med på en rundtur i ugens mediebegivenheder.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs