MediaWatch

Forsker til medier: Glem fordommene og lær af influencerne

Influencere er ikke bare reklamesøjler, men formidlere, der bevæger sig mere og mere over på de traditionelle mediers boldbane. Det kan medierne lære af og bruge aktivt, mener forsker.

Camilla Mehlsen mener, at traditionelle medier kan lære af influencere. | Foto: Privatfoto

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen har manipuleret med coronastøttemidler og blev politianmeldt, både Nent og Discovery gav store interviews og så viste en aktindsigt, at Google faktisk har forsøgt at få møde i kalenderen med Danske Medier om betalingsaftale. Alt det og meget mere får du her i ugens overflyvning.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs