MediaWatch

Digital udviklingsdirektør hos Berlingske Media stopper

Berlingske Media siger farvel til digital udviklingsdirektør, der efter seks år forlader mediehuset til fordel for en stilling som teknologidirektør i norsk selskab.

Foto: PR/Berlingske Media

Berlingske Media bliver en digital profil mindre fra nytår. Efter seks år i mediekoncernen stopper digital udviklingsdirektør Christian Stavik, der skifter til en stilling som teknologidirektør i norske Noroff – en uddannelsesinstituion med fokus på digitale medier og teknologi.

"Jeg har haft nogle fantastiske år i Berlingske Media, hvor vi er kommet rigtig langt, men efter seks år er det også fint at komme videre og prøve kræfter med noget nyt. Jeg skal arbejde med nogle af de samme ting omkring skalering og brugeroplevelse, som jeg har gjort i Berlingske Media. Det er der perspektiv i, og det vil jeg rigtig gerne prøve," siger Christian Stavik til MediaWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Stifter af Radio24syv om Loud-skifte: Kritikken er forståelig

Private aktørers kritik af Berlingske Medias mulige overtagelse af Radio Loud er forståelig, mener Lisbeth Knudsen, der som tidligere topchef i mediehuset var med til at skabe Radio24syv og monopolbruddet på taleradio. Radiodirektør mener, det vil skævvride konkurrencen, men det vil Radio- og tv-nævnet næppe skele til i sin afgørelse, mener professor.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs