MediaWatch

Brud med Freeway kostede A4 Medier større millionunderskud i 2019

A4 Medier drejede skuden mere i retning af abonnementsindtægter i 2019, efter bånd til mangeårig partner blev kappet. Det resulterede i et nyt og større underskud. Ejer satser på, at den underskudsgivende medieforretning bliver bæredygtig "inden for de kommende år".

Nicolai Kampmann har siden slutningen af 2017 stået i spidsen for A4 Medier som direktør og chefredaktør | Foto: PR

Det var en dyr omgang for fagbevægelsens medieselskab A-Pressen at give medieaktiviteterne i A4 Medier en ny start i 2019. Det viser regnskabstallene for A4 Medier, der måtte æde et millionunderskud sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Eventchef på Gyldendal stopper

Efter knap fire år på forlaget, hvor hun har arbejdet for at åbne Gyldendal mere op for læserne, har eventchef fået nyt job.

Snapchat indleder samarbejde med H&M

Det sociale medie lægger platform til, at brugerne fremover får mulighed for at ”prøve” digitale designs fra den svenske tøjforretning med augmented reality.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs