MediaWatch

JP/Politiken tager kampen op med Facebook og Google med ny dataplatform

Med dataplatformen Relevance vil JP/Politikens Hus bl.a. sætte brugerdata fra Iphone-trafikken i spil, som ellers er utilgængelig. Målet er at danne modvægt til Google og Facebook, siger chef for ad tech.

Dataplatformen Relevance, der er udviklet i regi af Ekstra Bladet, skal øge værdi og afkast af inventory på JP/Politikens sites, fortæller Signe Skarequist, chef for digitalt salg og ad tech. Foto: Privatfoto

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere