MediaWatch

Ny Altinget-direktør skal øge bundlinjen og forberede entre i nye lande

Altinget skal gøres klar til en international ekspansion under den nye adm. direktør, Christoph Nørgaard. For at det kan ske, skal han sikre bedre styring af omkostningerne i koncernen – uden det går ud over væksten.

Foto: Arthur Joseph Cammelbeeck/Altinget)

Om godt en uge sætter Christoph Nørgaard sig i stolen som ny direktør for mediekoncernen Altinget. Hans opgave er på papiret relativt simpel – der skal skrues op for lønsomheden, så Altingets investeringskasse bliver velpolstret nok til at rulle forretningen ud i nye lande.

"Først og fremmest skal jeg jo ind og lære virksomheden samt de nye kollegaer at kende. Men der ligger selvfølgelig også en opgave i, at vi skal have skabt en bedre lønsomhed og internationaliseret Altinget," siger Christoph Nørgaard, der tiltræder 1. november og kommer fra en stilling som direktør for salg og marked hos Aller Media.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Bornholms Tidende er sendt ud i spare- og fyringsrunde, DR's dramachef blev afskediget, og Louds nye programdirektør varslede store forandringer for den unge radio. Få overblikket over en travl uge i den danske mediebranche.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs