MediaWatch

Arrangør tager pause fra prisshow i 2019 og vender tilbage næste år

Den årlige prisuddeling Guldtuben bliver ikke til noget i år, men arrangør lover, at showet kommer tilbage igen.

Billede fra Guldtuben i 2017. Foto: Henning Hjorth

Arrangementet Guldtuben, hvor bl.a. influenter bliver hædret, får ikke en 2019-udgave. Det oplyser arrangøren Splay One i en pressemeddelelse.

Guldtuben blev afholdt første gang i 2015 og er siden løbet af stablen årligt frem til og med 2018. Der har hidtil været stille om planerne for en 2019-udgave, og resultatet er altså blevet, at der slet ikke kommer en sådan. I stedet vil Splay One stå bag en udgave i 2020.

"Vi ved godt, at Guldtuben har en fantastisk fanskare, der nu bliver en smule skuffet. Men til dem kan vi kun love, at de i 2020 får et show med rig mulighed for at hylde de bedste indholdsskabere på sociale medier," siger Jacob Gallaus, landechef for Splay One i Danmark, i meddelelsen.

Splay One blev skabt sidste år, da Splay og Nice One fusionerede. Selskabet er en del af NENT Studios og er ud over i Danmark aktiv i Sverige, hvor selskabet blev stiftet i 2013, samt Norge og Finland.

To selskaber i MTG-familien smelter sammen til ét

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere