MediaWatch

Heartbeats-direktør forventer højere tempo på væksten med Aller Media om bord

Med Aller Media som medejer af det digitale kulturmedie Heartbeats vil de røde tal på bundlinjen snart blive til sorte – og gerne allerede i løbet af 2020. Sådan lyder forventningen til Aller Medias overtagelse fra adm. direktør og medejer, Le Gammeltoft.

Foto: Joachim Adrian

Pr. 1. oktober overgår 80 pct. af det digitale kulturmedie Heartbeats til mediehuset Aller Media, som har købt den tidligere medejer, Niels Zibrandtsens, andel i selskabet. Ifølge adm. direktør i Heartbeats, Le Gammeltoft, er det en aftale, som både Aller Media og Heartbeats får gavn af.

Mens Heartbeats ifølge Aller Medias direktør, Lars Sander Matjeka, kan være med til at styrke mediehusets digitale udvikling, mener Le Gammeltoft, at Aller Media med sit store maskineri og reach omvendt vil kunne øge kendskabet til Heartbeats og give top- og bundlinje et gedigent nøk opad.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs