MediaWatch

"Jeg kigger allermest på mennesker"

Digital inspiration: Et kinesisk transportfirma, Tokyo og Google - men mest af alt børn og unges ageren - giver input til digital udvikling for executive director Thomas Sofienberg fra Isobar.

Foto: Kazuhiro Nogi/AFP/Ritzau Scanpix

Både uden for og i hjemmet suger Thomas Sofienberg, executive director hos digital bureauet Isobar, input inden for teknologisk udvikling til sig. Det fortæller han her i MediaWatchs serie om digital inspiration.

Hvordan holder du dig orienteret om den digitale medieudvikling?

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs