MediaWatch

Storannoncør skar ny luns af reklamebudgettet

Koncernen Procter & Gamble reducerede sidste år igen reklamebudgettet betydeligt og brugte 350 mio. dollar mindre på medieinvesteringer.

Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix

Procter & Gamble, en af verdens største annoncører, brugte 350 mio. dollar, svarende til 2,3 mia. kr., mindre på annoncemarkedet i seneste regnskabsår. Det skriver Resumé.

Ifølge selskabets årsregnskab, der blev afsluttet 30. juni, blev det samlede reklamebudget reduceret med 5 pct. til 6,74 mia. dollar.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs