MediaWatch

"I en branche som udvikler sig så hurtigt som vores, skal man konstant sadle om og tager derfor også løbende fejl"

MediaWatchs Sommerbaromenter: Fokus på nye vækstområder, et marked i fremgang og meningsmålingsresultater under folketingsvalget var blandt første halvårs højde- og lavpunkter for Henrik Akselbo, adm. direktør i Bloggers Delight.

Foto: Bloggers Delight/PR

1. Hvilken arbejdsdag var den bedste i 1. halvår?

"Da vi fredag d. 28. juni afholdt vores halvårsstatus. Her var alle i virksomheden samlet, og vi kunne sammen konkludere, at vi indtil videre var lykkedes med den strategi, vi havde lagt inden årets start. At næste punkt på programmet var den årlige sommerfest, hvor vi startede med en bådtur i Københavns kanaler i 25 grader og høj sol, var prikken over i’et."

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Nent udfaser Viafree og går i partnerskab med ViacomCBS

Nent trækker i 2022 stikket på sin reklamefinansierede streamingplatform i Norden, Viafree, til fordel for et partnerskab med en af verdens spillere inden for annoncefinansieret streaming. Nent skal fortsat stå for lokalt annoncesalg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs