MediaWatch

Viacom går ind på markedet for børnebøger med ny tjeneste

Tv-selskabet bag bl.a. Nickelodeon vil have en bid af bogstreamingmarkedet og går i dag i luften med ny tjeneste. Tjenesten er udviklet i samarbejde med dansk platform med børnebøger, der så dagens lys i 2017.

Jesper Dahl, nordisk direktør, Viacom. | Foto: PR/Viacom

Viacom, der på dansk grund står bag bl.a. Nickelodeon, MTV og Paramount Network, sætter en ny vare på hylden i dag, hvor selskabet lancerer en ny børnebogstjeneste. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Tjenesten hedder Nick Stories og indeholder børnebøger, der både tæller Nickelodeons egne figurer såsom Svampebob Firkant og Ninja Turtles og eksterne produktioner som Alfons Åberg, Peter Pedal og Thomas Tog. Tjenesten går i luften i dag, mandag, og har en abonnementspris på 39 kr. om måneden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media lukker magasinet Dossier

Dossier lukker og slukker efter seks år. Det skyldes ifølge chefredaktør økonomi og udfordringer med bl.a. stigende papirpriser. For mindre end et år siden lukkede Aller også Modemagasinet In efter 35 år.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs