MediaWatch

Viacom går ind på markedet for børnebøger med ny tjeneste

Tv-selskabet bag bl.a. Nickelodeon vil have en bid af bogstreamingmarkedet og går i dag i luften med ny tjeneste. Tjenesten er udviklet i samarbejde med dansk platform med børnebøger, der så dagens lys i 2017.

Jesper Dahl, nordisk direktør, Viacom. | Foto: PR/Viacom

Viacom, der på dansk grund står bag bl.a. Nickelodeon, MTV og Paramount Network, sætter en ny vare på hylden i dag, hvor selskabet lancerer en ny børnebogstjeneste. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Tjenesten hedder Nick Stories og indeholder børnebøger, der både tæller Nickelodeons egne figurer såsom Svampebob Firkant og Ninja Turtles og eksterne produktioner som Alfons Åberg, Peter Pedal og Thomas Tog. Tjenesten går i luften i dag, mandag, og har en abonnementspris på 39 kr. om måneden.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Financial Times opruster i USA

Det britiske erhvervsmedie vil fiske flere amerikanske læsere og etablerer nye redaktioner i Houston og Hollywood, der skal styrke dækningen af to erhvervssektorer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs