Ekstra Bladet: Digitalt annoncesalg gav 2015-valg baghjul

Ekstra Bladet fik flere annoncekroner ind i løbet af valgkampen i forhold til valget i 2015, selvom Facebook er vokset. Valget fik samtidig trafikken til at nå nye højder.
Selvom Facebook fylder har de digitale annonceinvesteringer været større ved dette folketingsvalg end det foregående, siger kommerciel direktør på Ekstra Bladet, Claus Brix | Foto: PR
Selvom Facebook fylder har de digitale annonceinvesteringer været større ved dette folketingsvalg end det foregående, siger kommerciel direktør på Ekstra Bladet, Claus Brix | Foto: PR

Valgkampen er ovre, og stemmeboksene lukket efter en historisk lang valgkamp. Og selvom befolkningen måske nærmede sig et mætningspunkt for politisk debat, var valgkampen sød musik i bl.a. Ekstra Bladets annoncesalgsafdeling, hvor reklamesalget spækkede ekstra godt i kassen sammenholdt med seneste folketingsvalg i 2015.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også