MediaWatch

Teknologiens Mediehus vil sætte tryk på erhvervsstoffet med nyt medie

Et nyt abonnementsfinansieret medie, som bliver født med støtte fra Innovationspuljen, bliver nyeste skud på stammen hos Teknologiens Mediehus.

Foto: Det trykte magasin Tech Management.

Teknologiens Mediehus udvider paletten af medier og sætter torsdag gang i en blød lancering af et nyt erhvervsmedie i regi af Ingeniøren med navnet Tech Management. Det vil have fokus på virksomheders omstilling til ny teknologi.

Til det nye medie har medieselskabet fået 3,4 mio. kr. over en treårig periode fra Innovationspuljen. Tech Managements største indtægtsgrundlag bliver på linje med husets øvrige nichemedier abonnementsbetalinger.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs