MediaWatch

Bureau i Egmont-familien kom ud af 2018 med underskud

Bruttofortjenesten steg, men bl.a. højere personaleomkostninger var med til at vende overskud i 2017 til underskud i 2018 for bureauet Belong Agency.

Foto: PR-foto, Egmont

Bureauet Belong Agency, der har Egmont Publishing som hovedejer, indkasserede et underskud på knap 1,2 mio. kr. i 2018. Det skriver Markedsføring med henvisning til selskabets årsregnskab.

Underskuddet følger efter et overskud på lige under 400.000 kr. i 2017. Mens resultatet altså gik tilbage, steg bruttofortjenesten til 23,4 mio. kr. – en fremgang på 20 pct. Større personaleomkostninger mere end udhulede imidlertid fremgangen, så både resultatet før finansielle poster og det samlede resultat blev negativt.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Nent udfaser Viafree og går i partnerskab med ViacomCBS

Nent trækker i 2022 stikket på sin reklamefinansierede streamingplatform i Norden, Viafree, til fordel for et partnerskab med en af verdens spillere inden for annoncefinansieret streaming. Nent skal fortsat stå for lokalt annoncesalg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs