MediaWatch

Konkurrenter ser ny spiller an efter bureauhandel

Sidste uges bureauhandel, hvor Densou købte Blackwood Seven, vil ikke ændre markedet, men bliver interessant at følge på enkelte områder, mener konkurrenter. Hos Densou rækker ambitionerne om at være full-service bureau videre.

Foto: PR

F.eks. hvor det fusionerede bureau ligger sig i forhold til transparens, hvilken plan Densou har for yderligere kommercialisering, samt om man kan fastholde de kunder, man har overtaget. Og Densou har en plan, som handler om at blive mere kreative.

Med sidste uges bureauhandel, hvor Densou Trading Desk købte mediebureauet Blackwood Seven Danmark, tager en ny spiller på markedet form.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs