MediaWatch

JP/Politikens Hus vil plante flag i udlandet med nichemedier

Nichemedierne i Watch Medier kan bygge bro til nye markeder, mener JP/Politikens Hus' adm. direktør, Stig Ørskov, der barsler med udrulning af konceptet i udlandet.

Foto: PR/Watch Medier

JP/Politikens Hus barsler med planer om at rulle konceptet bag Watch Medier, som MediaWatch er en del af, ud i nye markeder. Det siger Stig Ørskov, adm. direktør for JP/Politikens Hus, i et interview til MediaWatch.

"Vi er optagede af, om vi kan blive bedre til også at udnytte det internationale potentiale i Watch-medierne. Det er en del af strategiplanen for 2020, at vi gerne vil i gang med udlandet," siger han.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs