MediaWatch

United Screens sætter dansk ledelseshold

Det svenske selskab har bl.a. hentet kræfter hos Splay One til det hold, der skal lede indtoget på det danske marked, der blev medt ud sidste år.

Foto: PR/United Screens

Influencerbureauet United Screens, der især har youtubere on bord, kunne sidste år meddele, at selskabet, der har svenske rødder, udvider til Danmark. Nu sætter selskabet i en pressemeddelelse navne på, hvem der kommer til at stå i spidsen for det nye danske kontor i København.

Ledelsen af det danske hold lægges i hænderne på Aleksander Wodschou. Han får titel af sales manager og kommer fra en stilling som account director hos konkurrenten Splay One, der er en del af Nordic Entertainment Group.

"Jeg er virkelig glad for at være en del af det team, vi har sat, og jeg glæder mig  til at imødekomme det hurtigt voksende marked her i Danmark. Sammen med  holdet er jeg sikker på, at vi kan imødekomme både influenters og annoncørers  ønsker og behov. Og vi har da på nuværende tidspunkt også allerede både  influencer- og ads-kampagner planlagt inden for vores premium online-netværk," siger Aleksander Wodschou i meddelelsen.

United Screens' danske besætning består derudover af Christoffer Boas Andersen, der får titlen creatives sales, og Kristine Østervig Kjærulff, partner og project manager.

United Screens åbner kontor i Danmark 

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs