MediaWatch

Ritzau vil udvide forretningen med flere og hurtigere sportsresultater

Nyt samarbejde med selskabet Enetpulse, der er specialiseret i internationale sportsresultater og -data, skal udvide Ritzaus forretning på markedet for bl.a. livescores.

Anders Lind Jørgensen kommerciel direktør Ritzaus Bureau og Simon Skarsholm administrerende direktør Enetpulse | Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix

Sportsmarkedet bliver et større fokusområde i Ritzaus nyhedstjeneste.

Bureauet udvider forretningen, der i dag leverer sportsresultater til kunderne i flere danske dagbladshuse, men nu vil udvide produktet og gøre det mere digitalt orienteret. Derfor har Ritzau indgået et samarbejde med selskabet Enetpulse, der leverer sportsresultater og livescores fra hele verden. Det skriver Ritzau i en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: Sæsonfinaler trak færre live-seere

Efterårets største danske underholdningsformater rundede sæsonen af i sidste uge, men i modsætning til sidste år nåede finaleprogrammerne med en enkelt undtagelse ikke over en mio. live-seere.

Nent udfaser Viafree og går i partnerskab med ViacomCBS

Nent trækker i 2022 stikket på sin reklamefinansierede streamingplatform i Norden, Viafree, til fordel for et partnerskab med en af verdens spillere inden for annoncefinansieret streaming. Nent skal fortsat stå for lokalt annoncesalg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs