MediaWatch

Udgiver af M! åbner eget content-bureau

Selskab, der står bag en række online medier rettet primært mod mænd, vil have fat i flere annoncører gennem eget content-bureau.

Mikkel Vermeulen | Foto: PR foto, Connery.dk.

Medieselskabet Connery Media, der  i 2017 købte mandebladet M! af Benjamin Media og desuden driver sitet Connery.dk samt Mandekogebogen.dk bevæger sig ind på markedet for content marketing med eget bureau. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Bureauet får navnet Secret Agency og skal lægge til forretningen ved at tappe ind i efterspørgslen på native advertising - kommerciel omtale med redaktionelt snit.

"Vi er et kreativt bureau med tilgang til en række landsomspændende medier og kan tilbyde en lang række produkter –vi udmærker os ved at skræddersy dedikeret content til vores kunder. Vi kan tilbyde alt fra native advertising til dedikeret influencer-indhold," udtaler Mikkel Vermeulen, medejer og direktør hos Secret Agency og Connery Media, i meddelelsen.

Bureauet består af fire medarbejdere, ligesom Secret Agency har samarbejdsaftaler med freelancekræfter inden for bl.a. programmering, videoproduktion og grafik, oplyser selskabet. Secret Agency har samme ejerkreds som Connery, ligesom begge selskaber har Mikkel Vermeulen som direktør.

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs