MediaWatch

Schibsted og NENT går sammen om digitale videoreklamer i Norge

To norske medieselskaber vil – i første omgang på forsøgsbasis – pulje deres videoannoncer i håb om hurtigere at kunne nå annoncørernes mål.

Foto: PR/Schibsted

Nordic Entertainment Group (NENT) og Schibsted vil som et forsøg smide en stor del af sine videoannoncer ned i samme gryde og sælge dem til annoncører. Det skriver Kampanje.

NENT sender den annoncefinansierede streamingtjeneste Viafree i spil i det nye samarbejde, mens Schibsteds største aktiv inden for videoannoncering er VGTV.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs