"Vi investerer stadig meget i tv, fordi det virker"

Bilkøbere er kommet længere end tidligere i deres beslutningsproces, når de sætter benene hos en forhandler. Det stiller nye krav til markedsføringen hos Semler Mobility, der dog stadig bruger flest annoncekroner på tv.
Samler Mobility importerer og sælger biler bl.a. af mærket Audi. | Foto: PR/Audi
Samler Mobility importerer og sælger biler bl.a. af mærket Audi. | Foto: PR/Audi
AF STEN LØCK, FREELANCEJOURNALIST

Danske bilkøbere bruger færre og færre besøg hos en forhandler, før der bliver skrevet under på en slutseddel. Det er i hvert fald oplevelsen hos Semler Mobility, der importerer og sælger en række bilmærker herunder Skoda, Seat og Audi.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også