MediaWatch

Schibsted ændrer navn på annonceafdeling

Schibsted Marketing Services skal Schibsteds annonceafdeling fremover hedde for at markere, at aktiviteterne er spredt mere ud end tidligere.

Foto: PR-foto

Schibsted Annonse, der er en del af medieselskabet Schibsted, skifter navn til Schibsted Marketing Services. Navneændringen skyldes en rebranding af medieselskabets annonceafdeling, skriver det norske medie Kampanje.

"Før solgte vi display-annoncering og helsidesløsninger. I dag gør vi meget, meget mere. Vi leverer analyser, indsigt, distribution, kreativitet, design og udvikling – for blot at nævne nogle punkter. Alt dette på tværs af enheder og kanaler, baseret på Schibsteds unikke data, til læsere og brugere som vi kender bedre end nogen anden. Med næsten halvdelen af trafikken på norske sider, er vi en en naturlig del af folks hverdag," siger Per Håkon Fasting, annoncedirektør i Schibsted, til Kampanje.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs