MediaWatch

Digital chef for bureaugruppe får nyt job i Canada

Michael Ingemann rykker tværs over Atlanterhavet, men fortsætter hos IPG Mediabrands.

Foto: PR/Mediabrands

Michael Ingemann, chief digital officer hos IPG Mediabrands i Norden, har fået nyt job og er tiltrådt en stilling som direktør for Cadreon i Canada. Det skriver Markedsføring.

Michael Ingemanns nye arbejdsgiver er IPG Mediabrands' adtech-enhed og har base i Toronto.

"Jeg er ikke født og opvokset på mediabureau. Jeg er ikke hentet over Atlanten til at være den bedste til programmatisk medieindkøb. Jeg er hentet over til at flytte og innovere vores forretning," siger Michael Ingemann ifølge Markedsføring i en pressemeddelelse om sit jobskifte.

Michael Ingemann kom til IPG Mediabrands i begyndelsen af 2016. Før da var han digital marketingdirektør hos konsulenthuset Impact.

Bureaugruppe henter ny digital chef 

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Smal medieaftale i hus, mediedistributører forventer højere priser, borgerlige varsler tilbagrulning af forlig, endnu en streamingtjeneste gør indtog i Norden og ny virksomhed vil give podcasts international succes. Vi tager en rundtur i uge 21 i Mediedanmark.

K-ordfører kalder skrottet some-lovforslag for tidsspild

Et lovforslag, som skulle forpligte bl.a. sociale medier til at fjerne ulovligt indhold inden for 24 timer, er bremset af EU-Kommissionen. Konservatives erhvervs- og forbrugerordfører mener, lovforslaget fra begyndelsen skulle have været udformet anderledes.

Debat: Medieforhandlingerne viser skræmmende mangel på viden

Resultatet af medieforliget er et skævvredet mediemarked, hvor regeringen med pincet vil udpege, hvilke medier og hvilket indhold, der fortjener politikernes nåde. Sådan lyder det fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup, i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs