MediaWatch

Digital chef for bureaugruppe får nyt job i Canada

Michael Ingemann rykker tværs over Atlanterhavet, men fortsætter hos IPG Mediabrands.

Foto: PR/Mediabrands

Michael Ingemann, chief digital officer hos IPG Mediabrands i Norden, har fået nyt job og er tiltrådt en stilling som direktør for Cadreon i Canada. Det skriver Markedsføring.

Michael Ingemanns nye arbejdsgiver er IPG Mediabrands' adtech-enhed og har base i Toronto.

"Jeg er ikke født og opvokset på mediabureau. Jeg er ikke hentet over Atlanten til at være den bedste til programmatisk medieindkøb. Jeg er hentet over til at flytte og innovere vores forretning," siger Michael Ingemann ifølge Markedsføring i en pressemeddelelse om sit jobskifte.

Michael Ingemann kom til IPG Mediabrands i begyndelsen af 2016. Før da var han digital marketingdirektør hos konsulenthuset Impact.

Bureaugruppe henter ny digital chef 

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs