MediaWatch

Amazon lancerer nyt redskab til annoncørerne

Det skal være lettere for annoncørerne på Amazon at gennemskue, hvad deres reklamekampagner reelt fører til, mener internetgiganten.

Foto: Ritzau Scanpix/Richard Drew

Internetgiganten Amazon har lanceret et nyt værktøj, der skal gøre det lettere for platformens annoncører at gennemskue, i hvor høj grad deres reklamer fører til køb hos allerede eksisterende kunder, eller om køber er ny på Amazons platform og køber produktet for første gang inden for et år. Det skriver Amazon Advertising og mediet Digiday.

Det nye værktøj har fået titlen New-to-brand metrics og lader annoncører, der reklamerer på display, video og sponsoreret indhold, måle på bl.a. kampagnernes effektvitet, når det kommer til, hvor mange totale nye forbrugere, der er kommet til, og omkostninger pr. ny forbruger.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs