MediaWatch

Blognetværk solgte mere - men faldt på bundlinjen

Bloggers Delight løftede bruttofortjenesten til nye højder i seneste regnskabsår, mens overskuddet blev barberet til det laveste i fem år efter et år med investeringer i at få fodfæste uden for landets grænser.

Henrik Akselbo, adm. direktør, Bloggers Delight. | Foto: PR/Bloggers Delight

I takt med at blogs og sociale medier i øvrigt har vundet større indpas i danskernes hverdag og - ikke mindst - virksomheder og bureauers markedsføringsbudgetter, er der også kommet større konkurrence i markedet.

Det mærker landets største blognetværk Bloggers Delight for andet år i træk, hvor selskabets overskud blev presset til det laveste niveau siden 2012/2013. Det fremgår af Bloggers Delights netop offentliggjorte årsregnskab for det forskudte regnskabsår 2017/2018, hvor overskuddet er reduceret fra 1,4 mio. kr. til 585.724 kr.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs