MediaWatch

NENT breder sportsindhold ud til flere medier som Bold.dk og Stiften

Få dage efter præsentationen af aftale med Berlingske Media føjer Nordic Entertainment Group en række nye medieselskaber til, der kan vise sportsklip, for at udvide rækkevidde og reklamesalg.

NENT har rettighederne til bl.a. Champions League. Her ses et billede fra opgøret mellem Real Madrid og CSKA Moskva i december. | Foto: Ritzau Scanpix/Reuters/Juan Medina

Nordic Entertainment Group (NENT) øger sin rækkevidde og knytter bånd til flere medier, efter samarbejdet med Ekstra Bladet stoppede fra nytår.

Tidligere på ugen annoncerede NENT, at selskabet har indgået en aftale med Berlingske Media om sports- og underholdningsindhold. Og nu breder medieselskabet viften ud til flere mediepartnere, oplyser NENT.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs