MediaWatch

Nichemedie på jagt efter investorkapital: Der er en opskaleringsplan klar

Nichemediet Complidia er gået på jagt efter investorkapital til at gøre forretningen større. Nye markeder er ambitionen for det unge medie, der har været på markedet i mindre end halvandet år.

Mikael Winkler

Det er 16 måneder siden, at det digitale nichemedie Complidia gik i luften med sit første medie. Det er målrettet mennesker, der arbejder med regulering i finanssektoren.

Mediet blev søsat med forhåbningen om, at skaberne bag havde set rigtigt, da de mente, at de spottede et hul i markedet, fortæller Mikael Winkler, der er redaktør på Complidia og kommer med en baggrund som bl.a. pressechef i Finansrådet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs