MediaWatch

Annoncører peger på fem indsatsområder i jagten på mere medietransparens

Tre fjerdedele af annoncørerne oplever, at der mangler transparens i mediebureauernes beregningsmetoder, viser Dansk Annoncørforenings seneste analyse, der blev præsenteret onsdag. Foreningen sigter mod at udarbejde rammeaftale for medieindkøb.

PR/Dansk Annoncørforening
Holger Wilcks, adm. direktør, Dansk Annoncørforening. Foto: PR/Dansk Annoncørforening

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere