MediaWatch

Mindre efterspørgsel på nyhedsovervågning får Infomedia til at skære i udgifterne

Udviklingen inden for den traditionelle medieovervågning er baggrunden for, at Infomedia har opsagt fem medarbejdere for at nedbringe omkostningerne, oplyser adm. direktør.

Foto: Screenshot fra Infomedia.dk

Det er udviklingen på markedet for klassisk medieovervågning, der i sidste uge fik Infomedia til at skære fem stillinger. Det oplyser selskabets adm. direktør, Thomas Vejlemand, til MediaWatch.

Afskeden med de fem medarbejdere blev beskrevet i fredags af Markedsføring. Forklaringen lød, at Infomedia ikke når sine omsætningsmål. Det er mere specifikt markedet for medieovervågning, det drejer sig om.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Organisationer: EU-afgørelse baner vej for digital nulmoms på magasiner

EU's ministerråd har godkendt en ændring af et momsdirektiv, som giver EU's medlemslande større fleksibilitet i forhold til at indføre fx nulmoms. Ifølge Danske Medier, Grakom og Dansk Erhverv er det et grønt lys fra EU-side til at udvide digital nulmoms til digitale magasiner i Danmark.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs