MediaWatch

Mediebureauer om digital annoncering: Kagen vil vokse

Annonceudvikling: Det digitale annoncemarked fortsætter sin fremmarch i 2019, hvor et Folketingsvalg formentlig vil betyde, at de politiske partier spenderer solide beløb på digital annoncering, vurderer tre mediebureauer.

Foto: Jens Dresling/Ritzau/Arkiv

Mens annonceomsætningen på print fortsat vil være under pres i 2019, ser det anderledes positivt ud for den digitale annonceomsætning, som i 2019 ventes hjulpet godt på vej af bl.a. et Folketingvalg, hvor flere partier vil ty til videoannoncering på digitale platforme for at få udbredt deres politiske budskaber.

Det vurderer tre mediebureauer, som MediaWatch har bedt komme med deres bud på, hvordan den digitale annonceomsætning vil udvikle sig i 2019, og hvilke trends der vil drive udviklingen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

"Helt generelt synes jeg selvfølgelig, at vi chefredaktører skal stille op"

Principielt bør mediechefer også stille op til kritiske interviews, når medierne forventer det samme af fx politikere, mener Berlingskes chefredaktør, Tom Jensen, efter kritik fra tidl. statsminister af manglende interviews med B.T.'s ansv. chefredaktør Michael Dyrby i kølvandet på dokumentarfilmen om metoo på TV 2.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs