MediaWatch

Blognetværk i ryk mod udlandet: "Det er hårdere tjente penge"

Med en ambition om at hente hver 10. omsætningskrone i udlandet tog Bloggers Delight for alvor skridtet ud over de danske grænser i begyndelsen af 2018. Selskabet er nået en del af vejen, men ikke helt i mål, fortæller direktør, der dog er godt tilfreds med udviklingen.

Henrik Akselbo, adm. direktør, Bloggers Delight. | Foto: PR/Bloggers Delight

Da Bloggers Delight, der er landets største blog- og influencernetværk, indledte 2018, var det med en klar ambition om, at hver 10. omsætningskrone skulle være hentet i udlandet ved årets udgang.

Målet er født af en tiltagende konkurrence på markedet for influencemarketing, der har lagt pres på selskabets toplinje. I jagten på fortsat vækst har Bloggers Delight derfor taget springet ud i flere europæiske markeder for at fede omsætningen op. Nu går året på hæld, og blognetværket er nået en del af vejen mod de 10 pct., men ikke helt i mål, fortæller Henrik Akselbo, selskabets adm. direktør.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Kvinder i metoo-dokumentar kritiserer Politikens beskrivelse af Jes Dorph-sag

Politiken bragte i januar en ensidig og mangelfuld beskrivelse af de sager, Jes Dorph-Petersen blev beskyldt for i advokatundersøgelsen på TV 2, mener de kvinder, som står bag beretningerne. Kritikken "gør indtryk" på Politikens chefredaktør, Anne Mette Svane, som dog står ved den journalistiske behandling.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs