MediaWatch

Spotify ekspanderer til Mellemøsten og Nordafrika

Det svenske selskab har lanceret sin musiktjeneste i 13 nye lande i Mellemøsten og Nordafrika.

Foto: Ritzau Scanpix/Christian Hartmann

Musiktjenesten Spotify breder sig og går ind på det mellemøstlige og nordafrikanske markeder, skriver Music Ally.

I alt ruller Spotify musikplatformen ud i 13 nye lande, herunder De Forenede Arabiske Emirater, Saudi-Arabien, Kuwait, Algeriet, Marokko, Tunesien og Egypten.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Opsigelse i Ekstra Bladets ledelse, Podimo henter trecifret millionbeløb og Zentropa-chef frygter "international leverpostej" i dansk fiktiion er nogle af de vinde, der har blæst og formet det danske medielandskab i denne uge. Få dit overblik her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs